Dette kan vi i Lindbak Rogaland hjelpe deg med


Mer enn bare møbel-leveranse

Innredning kan være kostnadsbesparende. Ved å skape økt trivsel og effektivitet økes medarbeidernes produktivitet.

Vi kan bidra med å skape en plattform for utvikling og innovasjon, utfordre til ergonomiske løsninger som reduserer fraværet.

Vi kan utfordre til å styrke bedriftskultur som tiltrekker seg kompetanse.

Med våre tjenester forvandler Lindbak innredningskostnader til en investering i trivsel, effektivitet, nytenking og bedriftskultur.

Ved at vi er frittstående (uavhengig) kombinert med kunnskap, engasjement, kreativitet og nytenking gir vi kundene våre unike konkurransefordeler.


Rådgivning

Alle medarbeidere i Lindbak er skolert til å gjøre arbeidsplassanalyse basert på vitenskap og fakta.

Evnen til å sette seg inn i din bedrifts behov og ønsker og søke å få et så bra grunnlag som mulig er vi avhengig av innspill fra medarbeiderne.

Gjennom behovsanalyse får vi og arkitekt tilgang til konkret informasjon som gir grunnlag for gode forslag tilpasset din arbeidsplass.

-


Inspirasjon

Vi har erfaring, kunnskap og struktur til å sørge for at innredningen møter din forventning med tanke på miljømål, kvalitetskrav, ergonomi- og sikkerhetskrav,

Tidsrammer, profil, fargespill og budsjett.

-


Finansiering

I Lindbak har vi unike finansieringsmuligheter, både med tanke på leasing via Lindbak Produktutleie og også korttidsleie. På denne måten slipper du å binde

kapital som kan brukes til investeringer som gir bedre avkastning. Gode forsikringsordninger inngår i våre leasingavtaler.

-


Prosjektledelse

Vi søker for at dine valg av innredningsløsninger realiseres innen gitt tidsplan og budsjett. For å søke et optimalt resultat tilbyr vi prøvemøblering, besøk i showrom,

Referansevisninger, opplæring, visualisering m.m.

Anskaffelse

Lindbak søker til enhver tid å levere kundetilpasset og kostnadseffektiv løsning for våre kunder.

Vi har tilgang på nærmere 300 produsenter, og kan kjøre anskaffelsesprosess, anbudsprosesser, ordrebehandlings- og bekreftelse og hele logistikk-kjeden.

-


Montering

Lindbaks logistikkavdeling koordinerer all innredning når lokalene er klar for innredning.

Det viktige er at varene er på plass til riktig sted til riktig tid og med minst mulig miljøpåvirkning.

Etter levering, montering og klargjøring har prosjektleder oversikt over særskilte behov i forhold til innstillinger og opplæring i bruk av møblene.

Flyttetjenester

Ved flytteoppdrag står Lindbak for koordinering, prosjektledelse og gjennomføring av flytting.

Du oppnår økt kontroll og en bedre totaløkonomi.

-


Alt på et sted?

For at du som kunde hos Lindbak skal kunne bruke tiden på det dere er best på, tilbyr vi leveranse av AV-løsninger, dokumentbehandling, kaffe- og kaffemaskiner, forbruksartikler, solskjerming, gardiner m.m.

Vi har gjennom lokale samarbeidspartnere mulighet til å bidra til en kostnadsbesparende avtale ved å samle alt på ett sted.

Logg inn

Glemt passordet ditt?

Få e-post med nytt passord

Registrer