Flere kunder og økt omsetning med nye interiørløsninger for PwC

Da revisjons- og rådgivingsselskapet PwC i Tromsø flyttet 50 ansatte over til nye lokaler, lette de etter en samarbeidspartner som kunne finne en komplett interiørløsning og belysning til kontorer, sosiale soner, kantine og ti møterom. For PwC var det viktig både å finne en seriøs aktør som kunne bygge opp under selskapets profil, og å benytte seg av en lokal leverandør som ville bidra til lokal verdiskapning. PwC valgte den lokale leverandøren Arnesen, som er en del av LindbakGruppen.

– Vi kjenner Arnesen som solide, og forventer at de vil være her i Tromsø i årene som kommer. Det er veldig greit i forhold til supplering og tilleggsbestillinger av møbler. Og siden vi selv er lokal, er vi opptatt av at tjenestene vi kjøper, skal være lokale, sier Bredrup.

Hun forteller videre at PwC fant det bredeste utvalget av aktuelle møbler, som møtebord og ergonomiske heve- og senkebord fra Edsbyn og designstoler fra Fora Form, hos Arnesen.

Med nye lokaler ville også PwC finne hensiktsmessige planløsninger som trekker flere kunder inn i lokalene. Kontorene har derfor blitt mindre samtidig som møterommene har blitt flere og fellesarealet større. Arnesen har spilt en viktig rolle i arbeidet med å skape mer publikumsvennlige lokaler, og PwC har allerede merket en tydelig effekt.

– Etter flyttingen tiltrekker vi oss faktisk flere kunder, og har økt omsetningen. Vi har blitt som et gjestehus hvor kundene kan føle seg hjemme. Og det er blant annet på grunn av de innbydende møblene og lampene. Den funksjonelle plasseringen av interiøret har gitt oss mer åpne og luftige kontorlokaler. Det har vært kvalitet i alle ledd på det som har vært levert, avslutter Bredrup.

-En profesjonell og solid leverandør som leverer kvalitet. Det er inntrykket vi sitter igjen med etter samarbeidet med Arnesen, forteller Reinholdt Bredrup, partner i PwC.

Logg inn

Glemt passordet ditt?

Få e-post med nytt passord

Registrer