Tinde - Mer kapasitet med førstelinje fra Lindbak IT

Som IT-sjef går mye av tiden med til intern brukerstøtte, tid som heller kunne blitt brukt på større og viktigere utviklingsoppgaver. Tinde Hytter løste problemet ved å gå til anskaffelse av «fri førstelinje» for alle sine ansatte. På denne måten får de rask og kompetent bistand når problemet oppstår og trenger ikke lenger vente på interne ressurser.

Om behovet er hjelp til Skype for Business, printerkø eller påloggingsproblemer, bistår førstelinja til Lindbak IT umiddelbart basert på en fast pris per bruker. Med full kontroll på førstelinja kan våre konsulenter bistå Tinde med de totale IT-løsningene og drift av IT-plattformen i vårt datasenter.

Les mer om Lindbak Total her

Kontakt oss for å få vite mer om Lindbak Total og effektivisering av IT-drift.

Se flere kundeprosjekt

Webdesign, Webutvikling, Sikkerhet og drift & IT

Oris Dental

Videreutvikling av nettside

Webutvikling & IT

Adolf Øiens Fond

Forbedret brukeropplevelse og enklere administrasjon

Webutvikling, Webdesign, Sikkerhet og drift & IT

Miljøpakken

Brukervennlig nettside med innhold i fokus

Webutvikling, Webdesign & IT

Q-Free

Utvikling og drift av nettside

Webutvikling, Sikkerhet og drift & IT

Impello

Webutvikling

Webdesign, Webutvikling & IT

ITS Norway

Utvikling og drift av nettside

Webutvikling, Webdesign, Sikkerhet og drift, Wordpress & IT

BOR - Betongopplæringsrådet

Identitet, webutvikling, design av webside og materiale

IT

Systemer i fjøset er ikke hva det engang var

Med LINDBAK TOTAL kan Fjøssystemer fokusere på leveransen til bonden og ikke eget IT-system.