Skap et godt førsteinntrykk

Man får bare muligheten til å gjøre ett førsteinntrykk, og dette formes allerede før vi møter menneskene på arbeidsplassen. En innbydende resepsjon med kaffemaskin, stilige møbler og en tydelig identitet som stemmer overens med bedriftens profil er altså med på å forme besøkendes oppfatning. Den vil også virke inspirerende for ansatte, som hver dag vil åpne døren til en hyggelig sone som forteller dem at de har en arbeidsplass de kan være stolte av.

Vi hjelper deg

Vi hjelper deg med å utforme resepsjonsområdet på en måte som kommuniserer bedriftens verdier og identitet. Utformingen og løsningene som velges bør tilpasses de funksjonene området skal dekke, aktivitetsnivå og grad av personlig service.

Vi samarbeider med flere leverandører som tilbyr både ferdige resepsjonsløsninger og/eller skreddersydde resepsjonsdisker etter ønske.

2022 Advokat Bull og Co Lindbak resepsjon Gront Muuto Oslo Fogia Barba FF Root photo Niklas Hart 18

Kaffe i resepsjonsområdet

Har du lokaler der kunder kommer på besøk, sørg for å ha kaffemaskinen i et område der kundene har tilgang. En skal føle seg velkommen og satt pris på. Den enkleste og beste måten å gjøre det på, er å tilby en kopp god kaffe.

Kaffepause på jobben mann kvinne