LINDBAK SERVICEPORTAL

Bestill service, deler og toner til din kopimaskin eller kaffemaskin

Som kunde kan du få direkte tilgang til vårt servicesystem. Her kan du bestille service, toner, ingredienser og rekvisita på dine avtalemaskiner.

Første gang du skal logge inn trykk «Glemt passord». Du vil da bli bedt om å skrive inn ditt brukernavn (din epostadresse). Hvis epostadressen er registrert i vårt servicesystem vil du motta en epost med passord for pålogging. Hvis du får beskjed om at brukeren ikke eksisterer må du ta kontakt med oss for registrering.

HVA KAN VI HJELPE DEG MED

I Lindbak er vårt slagord WE MAKE IT WORK. AT WORK. Våre rådgivere og selgere skal sørge for at de produktene og tjenestene vi leverer faktisk fungerer og gjør nytten slik det var tenkt. Av og til hender det at det ikke ble slik vi forutsatte – feil kan skje – men da skal en Lindbak-kunde vite at vi tar ansvar og MAKE IT WORK.

Om du har en utfordring med dine AV-løsninger, skrivere, kaffemaskiner eller IT-løsninger ta kontakt med din nærmeste serviceavdeling.

FJERNHJELP

Last ned Teamviewer for fjernstyring av PC/Mac. Da kan en av våre servicemedarbeidere hjelpe deg der og da.

WE MAKE IT WORK.
AT WORK

Kontakt din lokale avdeling for service- og supporthenvendelser