IStock 1150913227 Samarbeid mennesker grønt

Spørsmål og svar om netthandel

Les mer om våre ofte stilte spørsmål her

Generelle spørsmål

Private og offentlige virksomheter, samt privatpersoner kan handle i nettbutikken. Avtaler som inngås utgår fra kjøpsloven og forbrukerkjøpsloven.

Ja - Alle kan handle hos oss.

Første gang du legger inn en ordre vil du få valget mellom å logge inn (Eksisterende kunde), registrere deg som ny kunde (For mulighet til å betale med faktura) eller betale med bankkort. Dersom du ønsker å ferdigstille kjøpet med en gang, har du valget om å betale med kort om du ikke allerede er nettkunde.

Dersom du ønsker å bli nettkunde hos Lindbak fyller du ut en søknad. Vi gjør her en kredittvurdering av ditt firma og du vil innen en til to virkedager få beskjed om at kontoen er opprettet. Normal kreditt er 14 dager.

Send en e-post til netthandel@lindbak.no for å få et brukernavn og passord tilknyttet ditt eksisterende kundenummer. Oppgi organisasjonsnummer, din nærmeste Lindbak-avdeling og din fakturareferanse dersom dette er påkrevd i din bedrift/organisasjon.

Når du blir bedt om å fylle inn ditt passord velger du Nullstill passord og fyller inn din e-postadresse. Du vil da motta et nytt passord.

På din brukerkonto kan du se status og historikk på dine og evt. dine kollegers ordre. Du vil også få en salgskontakt. Dersom din bedrift har spesielle avtaleprodukter (Standardprodukter) vil disse ligge synlig i din kundeportal.

Prisene som er oppgitt i nettbutikken er både med og uten merverdiavgift, avhengig av om du er privatperson eller en bedrift. Du vil i handlekurven få oversikt over andel merverdiavgift og den totale summen vises da inklusiv merverdiavgift.

Ordrebekreftelsen blir sendt til din registrerte e-postadresse så snart vi har behandlet din bestilling.

Hos Lindbak kan du gjøre en avtale om en kundeweb. Vi tilbyr gjerne kundespesifikke priser i tråd med størrelse på uttak.

Vi har lokale rådgivere på våre lokasjoner over hele Norge. Ta kontakt med en selger i nærheten av deg som kan bistå deg med rådgiving, planlegging, tegning og priser.

Ja, det gjør vi. Dette kan velges som tilleggstjeneste i handlekurven når du handler hos oss. Dersom du skulle ha behov for å kjøpe på dette i etterkant kan du ta kontakt med oss, så finner vi en løsning.

Du er alltid velkommen til å ringe direkte til en selger lokalt eller sende en e-post til netthandel@lindbak.no for å få svar på de spørsmålene du måtte ha.

Spørsmål om betaling og faktura

Alle våre kunder har mulighet til å betale med bankkort, vi godtar de fleste typer debet og kredittkort. I tillegg har alle våre bedriftskunder muligheten til å betale med faktura fra Two. Kredittvurdering gjøres automatisk i utsjekksprosessen. Faktura blir sendt fra Two når vi har sendt varene fra vårt lager. Det er 14 dager forfallsdato på faktura fra Two.

Les TWO sine vilkår for betaling her

Two thumbnail navy

Å betale med faktura fra Two koster deg ingenting ekstra og du kan gjennomføre kjøpet på få sekunder. Alt du trenger å gjøre er å skrive inn selskapsnavnet og faktura e-postadressen til selskapet. Two sender fakturaen direkte til selskapet ditt, både på mail og EHF, og selskapet har 14 dager på å betale fakturaen.

Les mer her

Lindbak AS bruker Two som fakturautsteder for bedriftssalg på nett. Derfor vil bedriften din motta faktura direkte fra Two så snart ordren hos Lindbak AS er prosessert.

Les mer om Two her

For din og ditt selskap sin sikkerhet, må vi verifisere din identitet. Two bruker VIPPS Logg inn kun for å verifisere at du er deg.

Ta kontakt med oss på netthandel@lindbak.no for å endre din fakturaadresse.

Spørsmål om frakt og levering

Når du handler nye varer for over kr 15.000,- (ekskl. mva.) i nettbutikken sendes dette fraktfritt i hele fastlands-Norge. Handler du brukte varer belastes du alltid for frakt.

På ordre med nye varer under kr. 15.000 beregnes frakt på 10% av totalsummen. Minimumsgrense på frakt er kr. 250. På ordre under kr. 15.000 er standard at vi sender varer til den adressen du oppgir. Dersom tjenesten hjemlevering er tilgjengelig i ditt område, vil du få varen levert hjem. Dersom tjenesten ikke er tilgjengelig i ditt område må varen hentes på nærmeste hentested.

Når du handler brukte varer beregnes det alltid frakt på 30% av ordreverdi, minimum kr. 2150.

Se våre lokasjoner her

På din side kan du logge inn for å se forventet leveringsdato. Du vil videre motta en e-post med sporingsnummer når varene er sendt fra vårt lager. Har du spørsmål kan du ta kontakt med oss på netthandel@lindbak.no.

Under produktinformasjon til valgt produkt står det oppført hvorvidt produktet leveres ferdig montert, eller om enkel montering kreves. Du kan også kjøpe montering av kontorstol, skrivebord/arbeidsbord og oppbevaring i netthandelen.

Ved bestilling vil du motta en ordrebekreftelse på e-post med forventet forsendelsesdato/lagerdato. Hele ordren vil bli levert samlet. Leveringstidspunkt varierer fra 1-8 uker avhengig av produktsammensetning. Du har også mulighet til å ønske leveringstidspunkt lenger frem i tid.

Ja. Vennligst oppgi ønsket leveringsadresse ved bestilling. Skulle du ha behov for å endre leveringsadresse etter at du har bestilt, vennligst kontakt oss på netthandel@lindbak.no så snart som mulig. Vær oppmerksom på at endring av leveringsadressen i ettertid kan medføre ekstra kostnader.

I Stock 1296622687 kaffe mennesker grønt kopi

Har du andre spørsmål?

Ta kontakt på netthandel@lindbak.no eller kontakt en selger i nærheten av deg
Se våre lokasjoner her