Kontorrekvisita
Til rekvisita-nettbutikkenWE MAKE IT WORK.
AT WORK.
Alt går an å løse – så lenge du har de nødvendige hjelpemidlene. Med er rikt utvalg innen kontorrekvisita, fra binders, almanakker, og alt innen arkivering til datarekvisita som blekkpatroner og ergonomiske tastatur, kan vi løse enhver utfordring.
Hva er viktig for deg: design, ergonomi, økonomi, miljøvennlighet?
Vi har rekvisita for et hvert behov og massevis av valgmuligheter innen design, kvaliteter og utforming. Bestill enkelt i vår nettbutikk, kontakt kundesenteret eller din faste kontaktperson. Du kan også ta kontakt for behovsgjennomgang og et tilbud for din bedrift.
Slik får du en ergonomisk arbeidsplass på 1-2-3
God ergonomi på arbeidsplassen er både viktigere og enklere enn du tror. Små justeringer av arbeidsstillingen kan gi en betydelig bedre arbeidshverdag, og her ser du hvordan.