Lindbak Serviceportal - Bestill service, deler og toner til din kopimaskin

Vi har nå valgt å tilby våre kunder tilgang direkte til vårt servicesystem.

Etter pålogging har du tilgang til å bestille service, toner og rekvisita på dine avtalemaskiner.
I tillegg vil vi i fremtiden publisere tellerverksbrev her som må registreres av sluttkunden for avstemning av avtalemaskiner.

Hjelp til pålogging på Lindbak Serviceportal

Få nytt passord: Første gang du skal logge inn trykk «Glemt passord». Du vil da bli bedt om å skrive inn ditt brukernavn (din epost adresse). Hvis epost adressen er registrert i vårt servicesystem vil du motta en epost med passord for pålogging. Hvis du får beskjed om at brukeren ikke eksisterer må du ta kontakt med oss for registrering.

Hva kan vi hjelpe deg med?

I Lindbak er vårt slagord WE MAKE IT WORK. AT WORK. Våre rådgivere og selgere skal sørge for at de produktene og tjenestene vi leverer faktisk fungerer og gjør nytten slik det var tenkt. Av og til hender det at det ikke ble slik vi forutsatte – feil kan skje – men da skal en Lindbak-kunde vite at vi tar ansvar og MAKE IT WORK.

Om du har en utfordring med dine AV-løsninger, skrivere, kaffemaskiner eller IT-løsninger ta kontakt med din nærmeste serviceavdeling

Fjernhjelp

Last ned Teamviewer for fjernstyring av pc/mac.

Da kan en av våre servicemedarbeidere hjelpe deg der og da.

WE MAKE IT WORK.
AT WORK.

Kontakt din lokale avdeling for service