Fyll ut skjema for salg av brukt
Fyll ut dette skjemaet, så tar vi kontakt med et eventuelt tilbud, en nærmere prat, eller befaring. Vi kjøper sjelden enkeltprodukter av private.
Hvert år kastes 37 000 tonn fullt brukbare kontormøbler i Norge. En av grunnene er mangel på gode praksiser for innkjøp eller videresalg av brukte kontormøbler. En studie fra SINTEF viser at ombruk kan redusere miljøbelastningen av kontormøbler med over 90% sammenlignet med å kjøpe nye møbler.
Hos Lindbak forstår vi verdien av å forlenge levetiden til møbler, og vi har gjort det enkelt og lønnsomt for deg å handle brukte produkter. Vårt mål er at kvalitetsprodukter med lang levetid skal brukes om igjen.
Tjenesten LINDBAK sirkulær rådgiving innebærer en gjennomgang av samtlige kontormøbler og annet kontorutstyr slik at du som kunde får en komplett oversikt over inventaret ditt. I oversikten gir vi en vurdering av hvilke møbler som bør vedlikeholdes, re-designes eller byttes.
Du får også en rapport knyttet til CO2-avtrykk og potensielle kostnadsbesparelser som kan brukes i miljøregnskap og bærekraftsrapportering.
Ved å benytte LINDBAK gjenbruk på nett kan du få hjelp fra oss i Lindbak til å lage din egen digitale gjenbrukskatalog, og samtidig handle fra gjenbrukslageret vårt. Dette gjør at du som kunde kan handle nye og brukte produkter på en smart og enkel måte.
Vi kombinerer digital katalogføring med bestillingsfunksjoner som inkluderer gjenbruks- og reparasjonstjenester. Dermed slipper du å håndtere vedlikehold, reparasjoner og gjenbruk på egen hånd. Da blir det også enkelt å ta vare på kontormøblene på arbeidsplassen, slik at virksomheten får mest mulig igjen for møbelinvesteringene.